nnnnnnn - Reisverslag uit Wenshan, China van nnnnnnnn nnnnnnn - WaarBenJij.nu nnnnnnn - Reisverslag uit Wenshan, China van nnnnnnnn nnnnnnn - WaarBenJij.nu

Door: nnnnnn

Blijf op de hoogte en volg nnnnnnnn

14 Maart 2014 | China, Wenshan

nnnnnn

• 14 Maart 2014 - 08:33

Moniek:

Hahahaha mooie uitsmijter Walter. Goed om te lezen dat jullie het zo fijn hebben daar! Geniet!

• 14 Maart 2014 - 08:46

Ans:

Hallo Annette en Walter,
    Wat een belevenissen weer! Gelukkig hebben jullie die erge kou achter je gelaten, al zie ik nog wel veel mutsen en jassen op de foto's. Heel veel plezier op jullie verdere tocht. Dat het jullie maar mag inspireren tot nog meer mooie foto's en dichtregels! Groet, Ans

• 14 Maart 2014 - 08:51

Maaike:

Hahaha ware poëzie Walter! Wat een belevenissen weer, geweldig om te lezen!
    Nog een hele mooie tijd samen. X Maaike

• 14 Maart 2014 - 08:59

Ha Annet & Walter,:

Prachtige foto's en verslag, wat een land! Super om jullie verhalen te kunnen lezen en de foto's te zien, goede reis en hartelijke groet, Caro

• 14 Maart 2014 - 09:36

Ellen:

prachtig geschreven prachtige fotos veel plezier nog samen groet Ellen

• 14 Maart 2014 - 10:51

Rien:

Hoi Walter en Annet
    Ik kan niet anders als alle bovenstaande reacties onderschrijven. Hier is het ondertussen ook lenteweer.
    Helaas moet ik werken, maar het positieve is dat het werk bestaat uit varen op een spiegelgladde Noordzee in de zon. groet Rien

• 14 Maart 2014 - 14:12

Lennart:

Hé Walter, je berichten komen goed binnen hoor...ontspan nou eens een keer!

• 14 Maart 2014 - 20:49

Hennie Wisman:

Ziet er prachtig en kleurrijk uit! Walter je moet echt de journalistiek in

• 17 Maart 2014 - 04:02

Armin:

Mooie verhalen en foto's!

• 17 Maart 2014 - 09:46

Didi:

Mooi geschreven weer Walter! Geniet er nog maar een tijdje van. Leuke foto's ook!!

• 18 Maart 2014 - 22:59

Lijda:

Met een beetje hulp van Ike je weer gevonden Annette. En genoten van het reisverslag. Morgen in jullie historie kijken van de laatste weken. Walter is wel een geweldig schrijver!
    Liefs, Lijda

• 20 Maart 2014 - 03:00

Remco:

He Walter en Annette,

De kou lijkt toch weer in ieder verhaal een beetje een rol te spelen. Volgend jaar maar gewoon naar de Caribiën ;-) Nee hoor, weer prachtige verhalen (moet bij iedere nieuwe zin harder lachen) en mooie foto's! Blijf vooral schrijven! Succes, groeten uit het land met het momenteel gematigde klimaat ;-)
    Ciao!!

• 23 Maart 2014 - 05:55

Amal:

leuk om te lezen hoe jullie jullie ervaring beschrijven, ik geniet lekker mee. De fotos zijn ook prachtig. Knap!
    Nog veel plezier. Gr, amal

• 29 Maart 2014 - 03:51

Marielle:

Hoi Walter en Annette!

Ik kom er wat laat achter dat we hier jullie verhalen konden lezen, maar na wat rondvraag of iemand wist hoe jullie het hadden hier terecht gekomen..., wat een prachtige verhalen!! Is echt heel leuk om te lezen! ;-)
    Geniet nog heel veel en hou ons op de hoogte;)

Groetjes Marielle