nnnnnnn - Reisverslag uit Taiwan, Taiwan van nnnnnnnn nnnnnnn - WaarBenJij.nu nnnnnnn - Reisverslag uit Taiwan, Taiwan van nnnnnnnn nnnnnnn - WaarBenJij.nu

Door: nnnnnn

Blijf op de hoogte en volg nnnnnnnn

15 Januari 2016 | Taiwan, Taiwan

Vnnnn

• 15 Januari 2016 - 11:11

Didi Visscher:

Hé Walter en Annette,

Mooi, weer een heel nieuwe ervaring............ fietsen op Taiwan. Hier regent het ook al uren, uren lang. En het is 11 uur in de ochtend en het is nog steeds niet licht buiten. Van mij mag je zeggen dat je NIET van regen houdt hoor. Ik hou in ieder geval NIET van REGEN. Veel plezier gewenst en hopelijk valt het mee met de weersvooruitzichten. Rien zit weer een paar weken op zee, is vanmorgen vrij onverwachts naar Istanbul vertrokken. Ze hadden hem heel plotseling nodig, hij hoorde het gisterenavond pas.

Groetjes, Didi

• 15 Januari 2016 - 19:07

Addy Rombouts:

ha Annette en Walter, hier Pupillenstraat. met een glimlach het leuke verslag gelezen. Avontuur zonder wok. Voor de regen had je niet zo ver hoeven reizen, voor de rest weinig overeenkomst van natuur. Hier geen makaken en trouwens ook geen poes gezien. Wel lege bakjes dus het gaat zoals altijd. Met 2 gekneusde handen is het een uitdaging om jullie voordeur te openen. Jullie hoeven niet te vallen, dat heb ik hier al gedaan. Sukkelig, niks spectaculairs. Annette nog gefeliciteerd en wat een origineel cadeau had Walter voor je bedacht. Veel reis- en onderwegplezier. droge groet! Addy

• 15 Januari 2016 - 20:33

Remco Oosterlee:

He Walter en Annette,

Balen van dat weer zeg, maar zo te horen wel weer een mooi land om door te fietsen. Stoppen met dat gepraat over eten Walter, als het bier er maar goed smaakt.... ;-)
    Fijne reis en hopelijk wat beter weer in het verschiet.

Grt Remco

• 16 Januari 2016 - 08:44

Els Hoogstraten :

Ha Annet en Walter! Mooi verhaal weer, fantastisch moet t zijn... Behalve de regen. Gelachen om Annet in de bieb. Veel plezier! Liefs, Els

• 17 Januari 2016 - 18:04

Hans Van Daele:

Hallo Trappers!

Vier uur lang buiopwaarts en daarna in de regen tentje bouwen en, naar ik mag hopen wel droog, bed opmaken! Voor zulke zelfkwelling bestaat een woord, toch! Of niet soms.
    Het meest heroïsche moet dan nog komen. Afdalen in de regen is helemaal geen pretje. Sjapo!
    En nu maar hopen dat die ongein niet te lang meer duurt. Op de kaart te zien lijkt het op een Township Tour die jullie gaan maken. Zijn die Formosieten ook naar het zuiden van Afrika uitgezwermd?
    Vanuit Vreewijk wensen wij jullie een dorstig weertype en veel fietsplezier!
    Hans en Jannie

• 21 Januari 2016 - 03:45

Amal:

Hallo Annette en Walter,
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag Annette.
    Heel mooi verhaal! Jammer van de regen.
    Veel plezier samen,
    Groetjes,
    Amal

• 21 Januari 2016 - 15:00

Jessica:

Hoi Walter en Annette,

Wat leuk om jullie avontuur zo te kunnen volgen!
    Wat jammer dat jullie de klim niet af hebben kunnen maken.
    Ik hoop dat het weer zo onderhand wat beter is bij jullie!
    Veel plezier!

Jessica

• 23 Januari 2016 - 12:01

ILse:

Ha die Walt en Anet,
    Beetje late reactie van deze kant, Ik hoop dat jullie het onderhand wat droger hebben. Weer een leuk verhaal om te lezen wat jullie allemaal weer meemaken. Hier nu even iets minder nat. Zelfs geen vorst voor jullie hopen we dat je mooi weer hebt met wat zon, lijkt me wel lekker op je vakantie.
    Mochten jullie nog handwerkdingen tegen komen dan graag een foto ervan he.

Veel fiets plezier,
    Liefs Henri en ILse