nnnnnnn - Reisverslag uit Zhaotang, China van nnnnnnnn nnnnnnn - WaarBenJij.nu nnnnnnn - Reisverslag uit Zhaotang, China van nnnnnnnn nnnnnnn - WaarBenJij.nu

Door: nnnnnn

Blijf op de hoogte en volg nnnnnnnn

03 Maart 2014 | China, Zhaotang

nnnn

• 03 Maart 2014 - 12:16

Didi:

Zeg, jullie gingen toch met vakantie?? :-):-) Maar heel veel plezier verder.......afzien hoort er natuurlijk bij. Het klinkt allemaal heel spannend en gelukkig zijn jullie in goede conditie om hier van optimaal te genieten. Liefs en tot later!

• 03 Maart 2014 - 14:02

Karin De Waal:

Bedankt voor het toffe stukje schrijven, ik heb er weer hartelijk om moeten lachen en genoten natuurlijk.
    Fijne voortzetting van de reis.
    xxx

• 03 Maart 2014 - 17:51

Maaike:

Jullie moeten wel afzien tijdens jullie fietstochten! Wat een prachtige gele velden en geweldig zeg die foto's van de "echte Chinese mens"
    Tot de volgende keer xx Maaike

• 03 Maart 2014 - 20:29

Ans:

Hallo Walter en Annet,
    Wat een avonturen weer! Zo leuk om te lezen hoe het jullie vergaat daar in China. Blijf vooral schrijven en foto's plaatsen. Ik kijk nu al uit naar een prachtig fotoboek van deze reis.
    Heel veel mooie fietsdagen nog toegewenst.
    Groet,
    Ans

• 05 Maart 2014 - 15:37

Rik:

Hoi Walter en Annet,
    Toen ik de foto's zag kreeg ik opeens weer trek in de heerlijke spareribs die Walter maakt...
    Het zijn inderdaad wel tegenstellingen die jullie tegenkomen. Goede reis verder en hopelijk succes met de tweede verlenging van jullie visum.
    Groet,
    Rik

• 09 Maart 2014 - 04:16

Jolanda:

Hallo wereldreizigers!

Prachtige foto's! Heel veel plezier en ontzettend veel 'geniet-momenten' toegewenst!

Groetjes
    Jolanda

• 09 Maart 2014 - 06:47

Amal:

Heel mooi verslag, knap alles beschreven. Het is weer koud! fietsen in de kou heeft ook wat!!
    Blij dat jullie visum verlengt is. Geniet ervan.

Bij is de verhuizing achter de rug. Ik slaap daar en is pas de keuken geplaatst. Het is toch nog wennen.
    Liefs,
    Amal

• 09 Maart 2014 - 19:26

Roxanne :

Hey Walter en Annet,

Wat leuk om dit te lezen, jullie maken vanalles mee.
    Gelukkig dat de visums zo makkelijk verliepen en wat grappig van de pas foto's!

Ik wens jullie nog veel plezier de komende maanden!

Groetjes Roxanne vanuit EMC

PS: we miss you Walter! ;)

• 17 Maart 2014 - 04:00

Elien:

Wat een mooie,bijzondere belevenissen en wat een geweldige foto's! Fijn om te lezen tijdens de nachtdiensten, dwalen we toch even weg naar een andere wereld ;-)!

Leuk om te lezen dat jullie het Karstgebergte ook zo mooi vonden. Ik vond het ook zo prachtig!

Heel veel plezier nog, geniet!