nnnnnnn - Reisverslag uit Wenshan, China van nnnnnnnn nnnnnnn - WaarBenJij.nu nnnnnnn - Reisverslag uit Wenshan, China van nnnnnnnn nnnnnnn - WaarBenJij.nu

Door: nnnnnn

Blijf op de hoogte en volg nnnnnnnn

02 December 2018 | China, Wenshan

nnnn

• 03 April 2014 - 09:30

Didi:

Wat een verrassing.........inderdaad! Dat is ook wat, wordt je zomaar het land weer uitgeknikkerd. Gelukkig hebben jullie een flexibele geest en ga je gewoon verder genieten in een ander land. Heel veel plezier nog..........hartelijke groet van ons.

• 03 April 2014 - 09:33

Rien:

Hoi Walter en Annet
    Jammer hoor dat je China uit moest, maar goed paar weekjes als afsluiting in Thailand fietsen lijkt me ook geen straf. geniet er maar van. Hier is het ook al zomer 20+ voor zolang als het duurt
    groet Rien (en Didi)

• 05 April 2014 - 02:57

Remco:

Hallo Walter en Annet,

Hierbij een bericht uit de nachtdienst op P3. We hebben genoten van je verhaal en je foto's, vooral Mariëlle van jou in het rode fietstenue, blauw zou je beter staan vindt ze ;-)

Groeten van Mariëlle en Remco

• 08 April 2014 - 04:56

Jolanda:

Tjonge....wat een onverwachte wending van het reisschema!
    Wat een schitterende foto's hebben jullie gemaakt! Nog heeeeeeeeeeeel veel plezier! Ik verwacht nog wat mooie one-liners of dichtregels van je Walter!

Groetjes,
    Jolanda

• 12 April 2014 - 20:48

Saskia:

terwijl ik jullie verslag lees is het net of ik n eindje mee kan fietsen..(zal inmiddels niet meer zo makkelijk gaan :) ..) Geniet elke keer van jullie verslagen. Ondanks de wijziging in bestemming wens ik jullie nog n fijne tijd in Thailand samen.
    Op naar het volgende verslag!
    groetjes van Saskia

• 17 April 2014 - 00:51

Amal :

Hallo Annette en Walter,
    Staat je leuk rood! moet je vaker doen lieve Annette.
    Je zit zo gezellig met de mensen te kletsen, wat zeg je dan.
    Ik met Hans naar Jerusalem. Ja ja we zijn uitgenodigd door mijn zusje. We vertrekken de 18e en 27e terug. Dan zijn jullie al terug, toch?
    Geniet samen nog even en tot gauw,
    liefs, amal